Dagen var såhär!

Ja då vaknade man upp vid 10 tiden, fick väldigt lite sömn kan jag lova, har vart på lite dåligt humör hela dagen, fast har försökt hålla det uppe! =)
Man började städa lite, flytta omkring möbler och färdigställa lite inför flytten och besiktningen av lägenheten.
Sen så kom criss till mig vid 15 tiden. Då satte vi oss och spelade lite Left 4 Dead.
For ner på stan vid 16 tiden för att jag skulle lämna igen en kattbur som jag fick med Trucken för över 1 år sedan..
Sen strosade vi runt på stan, Criss köpte ett par nya skor, dom var vita. Träffade Maria på stan det var roligt att se dig =)
Criss bjöd mig på en rullpizza, sen efter vi hade äti dom var hans skor inte så vita längre haha ;D
Vi for hem till mig,spelade lite mera Left 4 Dead och skate 2, skulle igentligen göra nå bus ikväll, men han fick lov att sticka hemåt!

Sen satt jag här ensam och hade tråkigt, och kände godissuget på högsta grad så var nyss och köpte lite lösvikt! =D mums!
Ska snart se Pathfinder om den någonsin blir klar!

Godkväll på er alla smurfar!

//Björck



Kommentarer
Postat av: Maria

Var riktigt kul att se dig idá .. trodde nästan inte du levde längre ;)

2009-08-25 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback